Title banner

Comic 752 - Filler: Found 4

1st Nov 2018, 11:00 PM in Filler
<<First                     Latest>>
Filler: Found 4
Average Rating: 0 (0 votes)

<<First <Previous Next> Latest>>

Author Notes:

1st Nov 2018, 11:00 PM
Adam C.
......

Well, THIS is a twist. Erm... Happy Late Halloween, folks? ^^ I dunno, was thinking about Patrick Bateman all day at work (I could've had a Bateman costume but I'd have to get a suit, and an axe and businesscards...) and this feels like something he'd scribble on a tablecloth.

I dunno, I realllllly like this new villain and am eager to erm... See him in the flesh. ^^

If you're curious, I couldn't think of any images to accompany this. I... Just sorta thought it would detract from the creepiness.
1st Nov 2018, 11:49 PM
Martin F.
Hooray, probably the laziest page we've ever done!

Yeeeah, so this got dark. Honestly I was kind of afraid I was overdoing it on the profanity, but Adam said he thought it worked and given the character it's coming from it does seem pretty appropriately juvenile. At the same time though, yeah...

Kind of curious where the filler will go from here, still a small handful left before we get into the next chapter. I'm sure by now it's starting to come together just a little bit what exactly is going on here though...

Comments:

2nd Nov 2018, 12:15 AM
I thought Ana's demon side was bad, but her younger cousin and his sister are way worse.
2nd Nov 2018, 8:44 PM
Adam C.
Heheh... I really hope you'll enjoy this pair. Erm... The... "Family" is gonna be verrrry interesting to see going.
2nd Nov 2018, 12:55 PM
Zae
This seems...Well, super-tragic. I’m thinking charisma kid here was always the more charming but Megan had to resort to stealth. The parents were bad at teaching morals and got blindsided by the importance of teaching those to Charisma, or they would have had Megan not taken matters into her own hands.
The sad thing is...Having said that, I’m not sure if things would have been better for this family if Megan had waited a little bit longer. It’s all tragic for everyone, even the kid who thinks he’s gotten everything he wanted...
2nd Nov 2018, 8:51 PM
Adam C.
Heheh... Wow, very nice comment. ^^ III feel weird in that there's a LOT about these two siblings that we'll learn going forward and don't wanna go into spoilers but.... Let's just say this is just the tip of the iceburg in terms of tragedy.

Also in terms to how Megan and the main boy are about stealth and charisma respectively, it's pretty impressive. Charisma especially....

Either way, appreciate the comment and support. Realllly hope you'll stay tuned for the next chapter to see just what this pair's erm... deal is. ^^